Първоначално публикувано от Z:)m
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеподкрепям
Готов съм да ви изслушам.
Вече наистина идеите ни се изчерпаха, затова приемам всякакви съвети.
Както по-горе спеменах, по алтернатора са сменени диодните плочки, реле-регулатора, статорната намотка и е проверен съединителя за приплъзване. Всичко изглежда ОК.
Алтернатора си зарежда съвсем нормално, но едва когато позагрее двигателя. При загрял двигател, колкото и консуматори да включа, зарядното напрежение не пада под 13.9V - това е резултата от снощните изпитания.
При студен двигател, с всеки допълнително включен консуматор, зарядното напрежение прогресивно пада. Тук искам да отбежежа и факта, че ако при тези условия вдигна оборотите на двигателя до 1500-1800 об.мин, зарядното напрежение се възстановява на 14.0V.
Оставя ли двигателя на празен ход - стойностите на напрежението падат.
Снощи се случи и нещо друго, докато правехме експериментите си. Дали от това, че статорната намотка е нова или от прекомерно натоварване, в един момент започна да мирише на изгоряло лаково покритие. Затова си мисля, че има някъде нещо, което дава прекалено голяма консумация.
Какво е вашето становище, при така описаните обстоятелства?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениенормално е да мирише намотката докато се опече. реле регулатора кога го смени. заедно с диодната плочка когато пренавива алтернатора ли. ако да, пробвай да си върнеш стария.Също е хубаво да премерите към алтернатора за отечка
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАбе то пише,че има бушони,ма нещо не ги намирам
Това е екстра, която се слага допълнително. По-скоро ако ги имаш е изключение, защото в повечето случи тази екстра не се слага толкова често.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Имам една голяма молба към съфорумниците.
Моля, ако някой има възможност, нека да измери зарядното напрежение на неговия автомобил, при студен двигате и вкл къси светлини, вентилация на купето на трета степен, подгрев на стъклата и нека сподели после, какъв е резултата.
Моля!AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Някой знае ли колко трябва да ми е дълга щеката за маслото на 2.0jtdm, че като дам контакт винаги показва 3-4 чертички от 6 за нивото на маслото. А на щеката си е на максимум. Преди контакт колата е стояла цяла нощ на равно в гаража та не е от евентуален наклон. Като се закачи колата на стенд не покава грешка в датчика и затова си мисля да не би тази щека да е за друг двигател.
Comment
-
Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщениеНякой знае ли колко трябва да ми е дълга щеката за маслото на 2.0jtdm, че като дам контакт винаги показва 3-4 чертички от 6 за нивото на маслото. А на щеката си е на максимум. Преди контакт колата е стояла цяла нощ на равно в гаража та не е от евентуален наклон. Като се закачи колата на стенд не покава грешка в датчика и затова си мисля да не би тази щека да е за друг двигател.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
По малко отклонение да ама 40-50% отклонение. А на други съм виждал като дадат контакт е на макс и по клипове в youtube също е така, а на мойта макс - никога.А колко му е някой да е сменил щеката или италянците да са объркали да са сложили за 1,9 примерно(едва ли де). Та как може да се разбере колко трябва да е дълга и дали с 1,9 е същата. А може да е дефектна щека.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеИмам една голяма молба към съфорумниците.
Моля, ако някой има възможност, нека да измери зарядното напрежение на неговия автомобил, при студен двигате и вкл къси светлини, вентилация на купето на трета степен, подгрев на стъклата и нека сподели после, какъв е резултата.
Моля!
---------- Post added at 06:53 ---------- Previous post was at 06:52 ----------
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеНе ги намираш защото ги нямаш.
Това е екстра, която се слага допълнително. По-скоро ако ги имаш е изключение, защото в повечето случи тази екстра не се слага толкова често.днес пак ще погледна за бушоните
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение13.7 фарове,реотан,вентилатор в купето и музика
Благодаря ти Мурджев!
Значи драмата при мен продължава...AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеТова при студен двигател, което значи че работят и подгревните свещи?!
Благодаря ти Мурджев!
Значи драмата при мен продължава...
Comment
-
До преди да дефектира алтернатора ми, никога не съм си правил труда да обследвам, как точно се променя зарядното напрежение сутрин, при стартиране на двигателя и в последствие - при управлението на автомобила.
Като чета сега поста на колегата, нещата които той описва се покриват на 100% с моя случай. Може би това е нормалното поведение на захранващата система при студен автомобил и леко разреден акумулатор?
Има ли и др колега с подобно поведение на колата?
Да не се окаже, че "революцията отдавна свърши, а ние още влакове взривяваме"?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеНе ги намираш защото ги нямаш.
Това е екстра, която се слага допълнително. По-скоро ако ги имаш е изключение, защото в повечето случи тази екстра не се слага толкова често.
П.С.Понеже в сервиза поддържаме Н на брой Тойота Авенсис след 2004 г. и те на празен ход с консуматори не зареждат,ама нямат проблеми,смисъл на пр.ход с консуматори зареждат на 12.7,особено като пуснеш реотана на задни жамекLast edited by Mury; d.m.y г., 14:11.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment